Droga Liderko!

Cieszę się, że tu jesteś 🤝

Moja oferta szkoleniowa jest dedykowana zespołom Obsługi Klienta oraz ich Liderkom/Liderom.

Możesz również nawiązać ze mną współpracę indywidualną w ramach Partnerstwa Produktywności, do której gorąco Cię zachęcam.

Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące całej oferty. Plik do pobrania znajdziesz TUTAJ.

Z uwagi na to, że liczy się dla mnie Twój cel, dokładny zakres tematyczny szkolenia jest tworzony po dokonaniu analizy potrzeb.

Prowadzę szkolenia w formie warsztatowej, co ma na celu stworzenie przestrzeni do:

  • wymiany doświadczeń
  • podniesienia kompetencji uczestników szkolenia,
  • swobodnej dyskusji,
  • praktycznego zastosowania umiejętności

Język szkoleń: polski, angielski, bułgarski.

Szkolenia dla Firm

Szkolenia dla Zespołów Customer Service

Tytuł Szkolenia: Budowanie partnerskiej relacji z Klientem

Cel nadrzędny – podwyższenie standardu obsługi Klienta i wkroczenie zespołu na poziom „Customer experience”.

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności w zakresie aktywnego słuchania potrzeb Klienta, budowania zaufania podczas rozmowy, których rezultatem jest znalezienie odpowiedniego sposobu rozwiązania problemu Klienta oraz satysfakcji z obsługi.


W ramach szkolenia uczestnicy będą pracować nad:

  • technikami i narzędziami niezbędnymi do aktywnego
    słuchania
  • strategicznym podejściem do potrzeb Klienta
  • technikami efektywnej komunikacji – parafrazowanie,
    sposoby zadawania pytań
  • procesem budowania zaufania Klienta
  • wychodzeniem poza schematy zwykłej „obsługi”

Tytuł Szkolenia: Rozwiń skrzydła – szkolenie dedykowane członkom zespołu CS

Cel nadrzędny – połączenie mieszanki ŚWIADOMOŚĆ MOCNYCH STRON + CODZIENNE ZADANIA = daje możliwość na ODKRYCIE PASJI, wzmocnienia zaangażowania i przede wszystkim osiągania lepszych wyników zespołowych.

Celem szkolenia jest:

  • odkrycie mocnych stron zespołu
  • wzbudzenie w uczestnikach zaangażowania do pracy
    motywacji oraz chęci podnoszenia kompetencji
  • poznanie narzędzi, pomagających w organizacji pracy
  • świadoma praca z Klientem
    Szkolenia dla Zespołów Customer Services


Szkolenia dla Liderek i Liderów zespołu

Tytuł Szkolenia: Rozwiń skrzydła, Liderze!
Cel nadrzędny – budowanie własnej Marki osobistej jako Liderka/Lider.
Celem szkolenia jest budowanie Marki, opartej na świadomym rozwoju i jasnej wizji przywództwa.

Podczas szkolenia Liderka/Lider będzie pracować nad:

  • określeniem swojej tożsamości jako Lider
  • wytyczeniem jasnych celów
  • autentycznością swojej Marki osobistej


Szkolenia dla Liderek dotyczące takich zagadnień jak:

  • Efektywna Komunikacja,
  • Budowanie Zaangażowanego Zespołu oraz
  • Prowadzenie produktywnych spotkań

Celem szkoleń dla Liderów jest:

  • podwyższanie kompetencji komunikacyjnych
  • prowadzenie produktywnych spotkań zespołowych
  • wzmacnianie zespołowej motywacji oraz zaangażowania
    do pracy

Dokładny zakres tematyczny szkolenia jest ustalany po przeprowadzeniu analizy potrzeb.

Współpraca Indywidualna

Partnerstwo Produktywności 1:1

To współpraca oparta na cotygodniowych spotkaniach online, w ramach których przez 3 miesiące:

  • razem pracujemy nad Twoim celem,
  • wyznaczamy kroki, które mają doprowadzić Ciebie do
    skutecznej jego realizacji
  • bierzemy pod lupę Twoje nawyki, wartości i przekonania
  • przyglądamy się Twojemu rytmowi oraz motywacji
  • rozpracowujemy „wąskie gardła”

Co daje Partnerstwo?
1) Wzrost skuteczności realizacji Twojego celu
2) Podtrzymanie motywacji do działania
3) Nowe pomysły i rozwiązania
A przede wszystkim -> Nie jesteś sama!

Budowanie własnej Marki osobistej jako Pracownika organizacji

Mentoring/Szkolenie: Daj się zauważyć w miejscu pracy!

Cel nadrzędny – budowanie własnej Marki osobistej w środowisku zawodowym.
Celem głównym jest budowanie Marki Eksperta, opartej na świadomym rozwoju i jasnej wizji kreowania swojej kariery zawodowej.

Podczas Mentoringu będziemy pracować nad:

  • określeniem Twojej tożsamości jako pracownika
  • wytyczeniem jasnych celów rozwoju zawodowego
  • Twoimi mocnymi stronami
  • autentycznością Twojej Marki osobistej

Napisz do mnie!

Jeśli jesteś zainteresowana współpracą w zakresie szkoleń dla Ciebie lub Twojego zespołu bądź współpracą indywidualną, napisz do mnie:
email: Kontakt@team-leader.pl
bądź wypełnij formularz na www.team-leader.pl

Będzie mi niezmiernie miło towarzyszyć Ci w rozwoju, budowaniu Twojej własnej Marki osobistej oraz osiąganiu wyników, o których marzysz!

Małgorzata Czerniak

Dołącz do mojej Społeczności

i daj się ponieść pozytywnej energii oraz motywacji do działania:

Instagram: malgorzata.czerniak_leadership

Facebook: malgorzataczerniak_leadership