Droga Liderko!
Cieszę się, że tu jesteś 🤝
Moja oferta szkoleniowa jest dedykowana zespołom Obsługi Klienta oraz ich Liderkom/Liderom.
Możesz również nawiązać ze mną współpracę indywidualną w ramach Partnerstwa Produktywności, do której gorąco Cię zachęcam.
Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące całej oferty. Plik do pobrania znajdziesz TUTAJ.

Z uwagi na to, że liczy się dla mnie Twój cel, dokładny zakres tematyczny szkolenia jest tworzony po dokonaniu analizy potrzeb.
Prowadzę szkolenia w formie warsztatowej, co ma na celu stworzenie przestrzeni do:
- wymiany doświadczeń
- podniesienia kompetencji uczestników szkolenia,
- swobodnej dyskusji,
- praktycznego zastosowania umiejętności
Język szkoleń: polski, angielski, bułgarski.
Szkolenia dla Firm
Szkolenia dla Zespołów Customer Service
Tytuł Szkolenia: Budowanie partnerskiej relacji z Klientem
Cel nadrzędny – podwyższenie standardu obsługi Klienta i wkroczenie zespołu na poziom „Customer experience”.
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności w zakresie aktywnego słuchania potrzeb Klienta, budowania zaufania podczas rozmowy, których rezultatem jest znalezienie odpowiedniego sposobu rozwiązania problemu Klienta oraz satysfakcji z obsługi.
W ramach szkolenia uczestnicy będą pracować nad:
- technikami i narzędziami niezbędnymi do aktywnego
słuchania - strategicznym podejściem do potrzeb Klienta
- technikami efektywnej komunikacji – parafrazowanie,
sposoby zadawania pytań - procesem budowania zaufania Klienta
- wychodzeniem poza schematy zwykłej „obsługi”
Tytuł Szkolenia: Rozwiń skrzydła – szkolenie dedykowane członkom zespołu CS
Cel nadrzędny – połączenie mieszanki ŚWIADOMOŚĆ MOCNYCH STRON + CODZIENNE ZADANIA = daje możliwość na ODKRYCIE PASJI, wzmocnienia zaangażowania i przede wszystkim osiągania lepszych wyników zespołowych.
Celem szkolenia jest:
- odkrycie mocnych stron zespołu
- wzbudzenie w uczestnikach zaangażowania do pracy
motywacji oraz chęci podnoszenia kompetencji - poznanie narzędzi, pomagających w organizacji pracy
- świadoma praca z Klientem
Szkolenia dla Zespołów Customer Services
Szkolenia dla Liderek i Liderów zespołu
Tytuł Szkolenia: Rozwiń skrzydła, Liderze!
Cel nadrzędny – budowanie własnej Marki osobistej jako Liderka/Lider.
Celem szkolenia jest budowanie Marki, opartej na świadomym rozwoju i jasnej wizji przywództwa.
Podczas szkolenia Liderka/Lider będzie pracować nad:
- określeniem swojej tożsamości jako Lider
- wytyczeniem jasnych celów
- autentycznością swojej Marki osobistej
Szkolenia dla Liderek dotyczące takich zagadnień jak:
- Efektywna Komunikacja,
- Budowanie Zaangażowanego Zespołu oraz
- Prowadzenie produktywnych spotkań
Celem szkoleń dla Liderów jest:
- podwyższanie kompetencji komunikacyjnych
- prowadzenie produktywnych spotkań zespołowych
- wzmacnianie zespołowej motywacji oraz zaangażowania
do pracy
Dokładny zakres tematyczny szkolenia jest ustalany po przeprowadzeniu analizy potrzeb.
Współpraca Indywidualna
Partnerstwo Produktywności 1:1
To współpraca oparta na cotygodniowych spotkaniach online, w ramach których przez 3 miesiące:
- razem pracujemy nad Twoim celem,
- wyznaczamy kroki, które mają doprowadzić Ciebie do
skutecznej jego realizacji - bierzemy pod lupę Twoje nawyki, wartości i przekonania
- przyglądamy się Twojemu rytmowi oraz motywacji
- rozpracowujemy „wąskie gardła”
Co daje Partnerstwo?
1) Wzrost skuteczności realizacji Twojego celu
2) Podtrzymanie motywacji do działania
3) Nowe pomysły i rozwiązania
A przede wszystkim -> Nie jesteś sama!
Budowanie własnej Marki osobistej jako Pracownika organizacji
Mentoring/Szkolenie: Daj się zauważyć w miejscu pracy!
Cel nadrzędny – budowanie własnej Marki osobistej w środowisku zawodowym.
Celem głównym jest budowanie Marki Eksperta, opartej na świadomym rozwoju i jasnej wizji kreowania swojej kariery zawodowej.
Podczas Mentoringu będziemy pracować nad:
- określeniem Twojej tożsamości jako pracownika
- wytyczeniem jasnych celów rozwoju zawodowego
- Twoimi mocnymi stronami
- autentycznością Twojej Marki osobistej
Napisz do mnie!
Jeśli jesteś zainteresowana współpracą w zakresie szkoleń dla Ciebie lub Twojego zespołu bądź współpracą indywidualną, napisz do mnie:
email: Kontakt@team-leader.pl
bądź wypełnij formularz na www.team-leader.pl
Będzie mi niezmiernie miło towarzyszyć Ci w rozwoju, budowaniu Twojej własnej Marki osobistej oraz osiąganiu wyników, o których marzysz!
Małgorzata Czerniak
Dołącz do mojej Społeczności
i daj się ponieść pozytywnej energii oraz motywacji do działania:
Instagram: malgorzata.czerniak_leadership
Facebook: malgorzataczerniak_leadership